lauantai 6. heinäkuuta 2013

Kas kassihan se siinä!

Kun Heidi keväällä huhuili blogissaan halukkaita kesäkassivaihtoon, niin minähän olin viivana ilmoittautumassa. Juhannusviikonloppuna ompelin oman tekeleeni, mutta ei siitä sen enempää. En ole kovin hyvä ompelija, joten kassiparkakin on sitten sen näköinen. Sitten vain odottamaan mitä posti minulle toisi. ja voi pojat! kyllähän se posti toi - melkoisen ihanuuden!!

Aivan täysin minun näköiseni ja väriseni kassi! Kaikenlisäksi kassi on taidokkuudessaan suorastaan ammattimaista tasoa, on tereet, magneettilukko ja kaikki muut hienoudet! Lisäksi kassin mukana oli laatikollinen muuta ihanaa =)
Hauskalle Tintti-kirjepaperille kirjoitettu kirje, ihanan tuoksuista lakritsiteetä, jota en vielä ole ehtinyt maistaa, kaksi muumilakua, jotka ovat jo kadonneet parempiin suihin sekä purutikkuja koirulille. Koiruli ei valitettavsti osaa tuollaisia syödä, mutta säästän ne töiden alkuun. Minulla on hoidon pihassa koirakaveri, jolle tikut lahjoitan. Sokerina pohjalla oli itse tehty salomoninsolmu-huivi! Salomoninsolmut ovat asia joka ei järkeeni mene, joten olen todella otettu saadessani jotain noin taidokasta! Suuret kiitokset kassin ja paketin lähettäneelle Tuijalle Tuijanjutut-blogista! Olen onnesta soikeana! Kassi on jo keikkunut olallani pari päivää ja on hyväksi havaittu =)

3 kommenttia:

  1. Ihanaa, että kassista tuli näköisesi - en siis mennyt ihan männikköön salapoliisintyötä tehdessäni. ;) Toivottavasti lämmikkeille eli huiville ja teelle ei kauheasti tule käyttöä tänä kesänä, hihii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin oli salapoliisin työ onnistunut =) just sellainen vähän vekkulin näköinen kassi kuin pitää ollakin! Teetä aion maistaa tänään. Ulkona ei ole kuin +14 astetta ja aloitin päiväni hieronnalla. Hierojan pöydältä päästyäni olen aina loppupäivän vähän viluinen, joten tänään on hyvä päivä juoda teetä.

      Poista