sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Kortit kertoo...

Perjantaina löytyi postin seasta ihana meriaiheinen kortti suloiselta SNY:ltäni <3
Kortin etupuolen teksti on kyllä kuin minulle räätälöity! Vaikka kaitpa ne kiireet on vaan sellaista mukakiirettä ja itse aiheutettua... kun saisi heti aamusta kammettua ahterinsa penkiltä ylös niin ei tarvitsisi illasta kitistä "en oo saanna taas mittään tännäänkään aikaseksi" =D tekstipuolella korttia oli sitten SNY:n mielikuvat sanasta Meri. Saanko myös muut sana-assosiaatiot kortteina?  Kortti ilahdutti, koska olen lapsellisen iloinen aina saadessani "oikeaa" postia! Ja myös siksi, etten ole vähään aikaan kuullut sinusta mitään Snypykkäni    :-0   ihan jo aloin huolestua! Tuo äskeinen ei sitten ollut mikään moite. Ei, en ajatellut että se hemmetin luuska ei ole kommentoinut "Reunan" postauksia vaan aloin oikeasti miettimään onko sinulle sattunut jotain... olen huolestuvaa sorttia ja sorrun hyvin herkästi ajattelemaan kauheuksia *punastuu*  hieman jo ehdin lueskella Neulomon keskusteluja "sillä silmällä"- etsien mainintoja flunssista, keuhkokuumeista tai luiden katkomisista... Hienoa, että olet yhtenä kappaleena, ystäväiseni!

2 kommenttia:

  1. Kyllä tänne tauti on tullu. Olen koko syksyn potenu "minä en jaksa/kehtaa/ossaa/viitti/haluu"-tautia. Taudin kuvaan on kuulunu peiton alla mörnöttäminen ja silloin tällöin kyljeltä toiselle kääntyily. Tauti on vaiheessa: Joulukin tulee APUA! ja peiton alta on ,ihana valoisen lumen kirkastama luonto ,pakostakin pistäny kurkkaamaan. Noh lunta ei ole vielä määrä kinos mutta silleen et lapaset kastui autoa etsiessä.Tarina ei sinulle kerro miten ilmaisen PEHMEYDEN... sen sitten näkee =)Ja sinne postiinkin mun pittää vissiin ku tuo paketti oottaa..jahka kengät saan jalkaan. Eväät oon jo syöny....´-jossain peiton alla lymyilevä salainen-

    VastaaPoista
  2. Ei kai suhun ole se paljon puhuttu miesflunssa iskenyt? Sen oireisiinhan just kuuluu sohvalla makoilu ja asioiden siirtäminen hamaan tulevaisuuteen =D

    VastaaPoista